Verkiezingsprogramma nu ook als Luisterboek

Vanmiddag had gids Bart den Dekker van het MuZIEum de primeur. Hij kreeg als eerste een stuk van het verkiezingsprogramma als Luisterboek te horen van de Nijmeegse VVD. Gemeenteraadslid Nick de Graaf overhandigde door middel van een koptelefoon de eerste versie aan Bart. Nick: “Wij proberen ons steentje bij te dragen om Nijmegen inclusiever te maken. Een verkiezingsprogramma als luisterboek voor mensen met een visuele beperking past daarbij”.

Het MuZIEum is een uniek ervaringsmuseum in Nijmegen waar bezoekers alles kunnen leren over zien en niet zien. Het MuZIEum zitten midden in het centrum van Nijmegen en heeft de Nijmeegse VVD geïnspireerd om vier jaar geleden voor het eerst het verkiezingsprogramma op te nemen als luisterboek. “Vier jaar geleden waren wij de eerste lokale partij in Nederland die het verkiezingsprogramma opnam als luisterboek en wij willen hier een traditie van maken. Wij dagen andere partijen uit om dit ook te doen!” aldus Nick de Graaf.

In het verkiezingsprogramma met de titel “Onze Vrije Keizerstad” staat centraal dat je in Nijmegen fijn moet kunnen wonen in schone en veilige wijken. Waar je gewoon kunt parkeren en waar je geen uur in de file hoeft te staan als je de stad in of uit gaat voor je werk of stage. Het verkiezingsprogramma is vanaf nu te beluisteren op onze website in de bijlage van dit artikel. Mocht u het verkiezingsprogramma als luisterboek willen ontvangen? Vul dan het contactformulier in en wij sturen het op.

Publicatiedatum: 3 december 2021